niedziela, 26 maja 2013

:)

Jesteś Siostrą Louisa z 1D . Kochasz całe One Direction ale Harry ciągle uprzykrza ci życie . I nie możesz tego znieśc . Ciągle chce byś była jego dziewczyną . One Direction jadą w trasę koncertową po całym świecie a ty jedziesz z nimi . Nie możesz znieśc Harrego . 
Ty-Harry uspokój się i daj mi spokój . 
H-Czemu nie chcesz zemną chodzic ?? 
Ty-Bo Nie 
H-Ale ja ciebie kocham 
On cię całuję a ty uciekasz do swojego pokoju . Po chwili wchodzi Harry 
Ty-Wynocha!!
H-Co ci jest ?? 
Ty-Rozumiesz że ja cię nie chcę
H-Ja ci nic nie zrobiłem 
Ty-Wyjdź 
H-Czemu 
Ty-Bo tak wynocha 
Harry wychodzi a po chwili do twojego pokoju wchodzi Niall 
N-Hej mała co się stało ?
Ty-Nic 
N-Ale powiec mi 
Ty-Harry mnie pocałował 
n-Ale ham 
Dokończę później 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz